Cofinanțare (aport propriu): 5% ,10 %, 15% (se punctează conform grilei)

Sunt prioritizate domeniile din categoriile: producție și industrii creative

Domenii eligibile: producție, industrii creative și servicii

Durata maximă a implementării: 12 luni

Condiții minime de eligibilitate:


  • sunt eligibile firme infiintate de persoane fizice dupa 01.01.2020 inclusiv
  • NU SUNT eligibili actionarii sau asociatii care detin/au deținut societăți care au primit sprijin in cadrul Programelor HORECA si capital de lucru, acționarii care au primit sprijin în edițiile anterioare Start UP, actionarii sau asociatii care au cesionat mai mult de 49% din partile sociale în edițiile anterioare.



Obligatii:


Pentru valoarea ajutorului de 100.000 lei, solicitantul are obligatia de creare a 1 loc de muncă (se mentin 2 ani de la finalizarea proiectului)

Pentru valoarea ajutorului de 200.000 lei solicitantul are obligatia de creare a 2 noi locuri de muncă (se mentin 2 ani de la finalizarea proiectului)

Cheltuieli eligibile:


  • TVA pentru societățile neplătitoare
  • Echipamente tehnologice - aici intra si : mijloacelor fixe pentru locurile de joacă, săli de sport, fitness, drone, x-body și de forță, echipamente, respectiv sisteme specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare, precum și autoturismele 100% electrice
  • Achiziţionarea de spaţii de lucru, spaţii de producţie şi spaţii pentru prestări servicii şi comerţ, care nu au destinația de spațiu locativ. Sunt incluse și corturile pentru organizare evenimente și baloanele presostatice. Pentru spații mobile de lucru / producţie / prestări servicii / comerț nu este necesar raport ANEVAR.
  • Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, elevatoare, încărcătoare, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcaţiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepţia tuturor vehiculelor simbol G
  • Pentru activitățile de rent a car, școli de șoferi si pilotaj și transporturi cu taxi-uri nu este limitată valoarea maximă și numărul de autoturisme achiziționate.
  • Pentru alte activități în afara celor prevăzute mai sus autoturismele sunt eligibile pentru toate activitățile din cadrul programului în valoare eligibilă de maxim 50000 lei și maxim 1 autoturism / beneficiar.
  • Achiziţionarea de mobilier, aparatură birotică şi sisteme de protecţie a valorilor umane şi materiale, conform grupei nr. 3 din HG 2139/2004
  • Salariile, utilitățile (energie electrica, consum apă, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spaţii de lucru, spaţii de producţie sau spaţii pentru prestări servicii şi comerţ; (maxim 10.000 lei pentru crearea a minim 2 locuri de munca si maxim 5000 lei pentru 1 loc de muncă)
  • Obligatoriu: Pachet digital (voucher de digitalizare) care să conțină minim site de prezentare a activității sau magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, pentru operatorii economici care nu deţin alt site şi care trebuie să fie funcţional la data depunerii cererii de eliberare a ajutorului de minimis și pe toată perioada de monitorizare, cheltuieli de promovare a site-ului/magazinului on-line, un soft necesar desfășurării activității și semnatură electronică. Opțional și suplimentar, pachetul digital poate conține și echipamente IT tehnică de calcul tip PC, format din: unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncţională, inclusiv sisteme portabile, licenţe necesare desfăşurării activităţii, telefoane smart, tablete. Pachetul digital (voucherul de digitalizare) reprezintă cheltuială obligatorie în cadrul programului și este în valoare eligibilă de maxim 25000 lei. Cheltuiala cu semnătura electronică este eligibilă și înainte de semnarea acordului de finanţare.
  • Active necorporale referitoare la brevete de invenție, francize, etichetare ecologică
  • Cursuri de dezvoltare a abilităţilor antreprenoriale desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/ acționarul / angajații societăţii aplicante, în valoare eligibilă de maxim 1000 lei/persoană

Dacă ai nevoie de consultanță sună-ne la 0752 057 816 sau completează formularului de mai jos și te vom contacta noi.

OFERTA NOASTRĂ

Am conceput special pentru Start-Up Nation 3 Pachete de servicii pentru elaborarea si implementarea Proiectului.

Puteti opta pentru oricare dintre cele 3 variante , in functie de serviciile solicitate.



1. Pachet SUN GOLD - 15000 lei fara T.V.A


Serviciile incluse sunt:

Etapa 1

  • Elaborare Plan de afaceri/Plan de investiții
  • Completare Declaratii
  • Incarcarea in aplicatie a proiectului si documentelor anexa
  • Raspuns la Scrisoarea de clarificari
  • Suport la semnarea Acordului de finantare

Etapa 2

  • Suport cu furnizorii in etapa de implementare a proiectului
  • Asistenta in vederea obtinerii creditului
  • Intocmire dosar cerere plata sau rambursare a ajutorului de minimis conform mecanismului aplicat

Iti oferim BONUS:
  • Raportarile anuale pe o pe o perioada de 3 ani, conform Acordului de finantare, ulterior implementării proiectului
  • 3 Notificari catre AIMMAIPE in cazul in care sunt necesare modificari/solicitari/spete ce țin de monitorizarea proiectului
  • Asistență la verificarea îndeplinirii obligațiilor contractuale în etapa de monitorizare a proiectului
  • 10% discount la serviciile oferite de partnerii nostrii (poti alege orice tip de serviciu din: servicii de contabilitate, digitalizarea afacerii, Horeca – parteneri selectati)


2. Pachet SUN SILVER - 12000 lei fara T.V.A


Serviciile incluse sunt:

Etapa 1

  • Elaborare Plan de afaceri/Plan de investiții
  • Completare Declaratii
  • Incarcarea in aplicatie a proiectului si documentelor anexa
  • Raspuns la Scrisoarea de clarificari
  • Suport la semnarea Acordului de finantare

Etapa 2

  • Intocmire dosar cerere plata sau rambursare a ajutorului de minimis conform mecanismului aplicat

Iti oferim BONUS: Raportarile anuale pe o pe o perioada de 3 ani, conform Acordului de finantare , ulterior implementării proiectului.


3. Pachet SUN STANDARD - 4000 lei fara T.V.A


Serviciile incluse sunt:

Etapa 1

  • Elaborare Plan de afaceri/Plan de investiții
  • Completare Declaratii
  • Incarcarea in aplicatie a proiectului si documentelor anexa
  • Raspuns la Scrisoarea de clarificari
  • Suport la semnarea Acordului de finantare

Iti oferim BONUS: modele in format electronic concepute special pentru etapa de implementare a proiectului ( Cereri de oferta, Proces verbal de deschidere a ofertelor, Nota justificativa de atribuire a Contractului, Model Contract de furnizare/servicii, Declaratii)

Contacteaza-ne acum si beneficiezi de discount de 10% din Etapa 2 pentru pachetele GOLD sau SILVER!

 

Telefon: 0752057816 : Luni - Vineri intre orele 9:00-17:00.